Лектор Ірина Мудь
Дата старту програми 8/11/2022
4 тижні, двічі на тиждень (у вівторок та четвер), о 19.00 – 20.40 год.
Вартість 1950 грн.
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
У результаті проходження курсу Ви:
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Тиждень 1 :
1. Основні поняття маркетингу
(8/11/2022р о 19.00-20.40 год)
2. Аналіз ринку, формування портрету цільової аудиторії
(10/11/2022р о 19.00-20.40 год)
Тиждень 2:
3. Розуміння прямого взаємозв’язку репутації компанії, бізнес цілей та маркетингу
(15/11/2022р о 19.00-20.40 год)
4. Репутація компанії та PR стратегія
(17/11/2022р о 19.00-20.40 год)
Тиждень 3:
5. Кооперація та співпраця із брендами
(22/11/2022р о 19.00-20.40 год)
6. Внутрішня комунікація в ІТ компанії (побудова спільнот всередині компанії
(24/11/2022р о 19.00-20.40 год)
Тиждень 4:
7. Контент маркетинг в ІТ сфері
(29/11/2022р о 19.00-20.40 год)
8. Основні діджитал канали комунікації
(1/12/2022р о 19.00-20.40 год)
Під час проведення занять використовуватимуться реальні приклади, передбаченні домашні заняття та їх детальна перевірка від лектора із зворотнім звʼязоком 💻
📌 Формат курсу передбачає
ПРО ЛЕКТОРА 🎓
📌 Маркетинг спеціаліст однієї з найбільших ІТ компаній України GlobalLogic
📌 Досвід роботи із ТОП українськими медіа (1+1, 5 телеканал, ICTV, Forbes, The Village), досвід роботи із іноземними медіа
📌 проджект-менеджер соціального додатку EcoHike
📌 запуск PR-кампаній
📌 Випускниця Львівського національного університету імені Івана Франка.