Лектор: Ліліана Чаклош
Управління маркетинговою діяльністю у сфері виробництва та збуту товарів – програма для керівників бізнесу та менеджерів, що прагнуть отримати нові або покращити наявні знання у сфері управління маркетингом.
Дата старту програми 14/11/2022
Формат – 8 модулів по двічі на тиждень у понеділок та середу (19.00-21.00)
Вартість курсу – 1900 грн
АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ
Програма для керівників бізнесу та менеджерів, що прагнуть дізнатись про передові практики в управлінні маркетинговою діяльністю бізнес-структур.
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ
Модуль 1. Розроблення маркетингової стратегії.
Дослідження ринку: первинні та вторинні дослідження. Оцінка потенціалу ринку (включно онлайн) та перспектив розвитку підприємства. Pest-аналіз.
14.11.2022. Понеділок 19.00-21.00
Модуль 2. Дослідження та аналіз діяльності конкурентів.
Визначення емоційного поля конкурентів на карті цінностей Адлера. Оцінка факторів найбільшої загрози для підприємства (аналіз 5-сил Портера).
16.11.2022. Середа 19.00-21.00
Модуль 3. Дослідження особливостей поведінки та сприйняття продукції у споживачів.
Експериментальна перевірка залежності сприйняття продукції та формування судження про неї. Аналіз 5W. Інсайт.
21.11.2022. Понеділок 19.00-21.00
Модуль 4. Сегментування ринку.
Вибір цільової аудиторії, створення прототипу канви ціннісної пропозиції (за Остервальдером).
23.11.2022. Середа 19.00-21.00
Модуль 5. Бізнес-дизайн та основні показники ефективності підприємства.
Бізнес-модель. Канва бізнес-моделі (за Остервальдером).
28.11.2022. Понеділок 19.00-21.00
Модуль 6. Продакт-менеджмент.
Створення нових продуктів та інновацій. Управління життєвим циклом продукту. Маркетинг-мікс. Lean startup метод.
30.11.2022. Середа 19.00-21.00
Модуль 7. Комунікаційна стратегія та інтегровані маркетингові комунікації.
Ключові етапи побудови маркетингової стратегії. Розроблення стратегії: опис робіт, термінів та бюджету. Візуальні комунікації. Емоційний фокус, архетип, tone of voice.
05.12.2022. Понеділок 19.00-21.00
Модуль 8. Продукт та бренд як фундаментальні складові бізнесу.
Рівні унікальності продукту (за А. Федорів). Що таке бренд? Практичні бренд-інструменти. Брендинг, ідентичність бренду, ребрендинг.
07.12.2022. Середа 19.00-21.00
ПРО ЛЕКТОРА 🎓 📌 Досвід роботи: ФОП/Керівник Співзасновник/ Менеджер Крафтова пекарня «Dibrova», 2017 – дотепер. – організація бізнесу «з нуля»; – ведення та контроль операційної діяльності; – налагодження та ведення обліку підприємства; – робота з контрагентами, налагодження внутрішньої діяльності та збуту продукції; – розроблення стратегії розвитку підприємства.
📌 Освіта 1. Диплом магістра, освітня програма «Менеджмент маркетингової діяльності», спеціальність «Менеджмент», галузь знань «Управління та адміністрування», бізнес-школа УКУ, 9.07.2022р. 2. Диплом магістра, спеціальність «Філологія», Львівський національний університет імені Івана Франка, 31.12.2018 р. Сертифікат: Школа гастробізнесу від «Фудпросвіти», організована мережею супермаркетів «Сільпо», 30.10.-04.12.2021р.