Управління маркетинговою діяльністю у сфері виробництва та збуту товарів

Лектор: Ліліана Чаклош

 Управління маркетинговою діяльністю у сфері виробництва та збуту товарів – програма для керівників бізнесу та менеджерів, що прагнуть отримати нові або покращити наявні знання у сфері управління маркетингом.

Дата старту програми 14/11/2022

Формат – 8 модулів по двічі на тиждень у понеділок та середу (19.00-21.00)

Вартість курсу – 1900 грн

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Програма для керівників бізнесу та менеджерів, що прагнуть дізнатись про передові практики в управлінні маркетинговою діяльністю бізнес-структур.

📌 Після проходження курсу Ви навчитеся:

  • досліджувати ринок (основні ринкові метрики, тенденції, робити PEST-аналіз, оцінювати потенціал ринку);
  • здійснювати аналіз та оцінку діяльності конкурентів, як оцінювати власний бренд/підприємство на фоні фірм-конкурентів, здійснювати аналіз 5 сил Портера;
  • виявляти особливості поведінки, сприйняття певної продукції, потреби споживачів, рівень задоволеності від продуктів за допомогою досліджень;
  • виокремлювати та вибрати цільовий сегмент з найбільшим потенціалом та розробити ціннісну пропозицію для нього;
  • створювати ефективну маркетингову стратегію, побудовану на розумінні принципів функціонування ринку.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Модуль 1. Розроблення маркетингової стратегії.

Дослідження ринку: первинні та вторинні дослідження. Оцінка потенціалу ринку (включно онлайн) та перспектив розвитку підприємства. Pest-аналіз.

14.11.2022. Понеділок 19.00-21.00

Модуль 2. Дослідження та аналіз діяльності конкурентів.

Визначення емоційного поля конкурентів на карті цінностей Адлера. Оцінка факторів найбільшої загрози для підприємства (аналіз 5-сил Портера).

16.11.2022. Середа 19.00-21.00

Модуль 3. Дослідження особливостей поведінки та сприйняття продукції у споживачів.

Експериментальна перевірка залежності сприйняття продукції та формування судження про неї. Аналіз 5W. Інсайт.

21.11.2022. Понеділок 19.00-21.00

Модуль 4. Сегментування ринку.

Вибір цільової аудиторії, створення прототипу канви ціннісної пропозиції (за Остервальдером).

23.11.2022. Середа 19.00-21.00

Модуль 5. Бізнес-дизайн та основні показники ефективності підприємства.

Бізнес-модель. Канва бізнес-моделі (за Остервальдером).

28.11.2022. Понеділок 19.00-21.00

Модуль 6. Продакт-менеджмент.

Створення нових продуктів та інновацій. Управління життєвим циклом продукту. Маркетинг-мікс. Lean startup метод.

30.11.2022. Середа 19.00-21.00

Модуль 7. Комунікаційна стратегія та інтегровані маркетингові комунікації.

Ключові етапи побудови маркетингової стратегії. Розроблення стратегії: опис робіт, термінів та бюджету. Візуальні комунікації. Емоційний фокус, архетип, tone of voice.

05.12.2022. Понеділок 19.00-21.00

Модуль 8. Продукт та бренд як фундаментальні складові бізнесу.

Рівні унікальності продукту (за А. Федорів). Що таке бренд? Практичні бренд-інструменти. Брендинг, ідентичність бренду, ребрендинг.

07.12.2022. Середа 19.00-21.00

ПРО ЛЕКТОРА 🎓

📌 Досвід роботи:

ФОП/Керівник

Співзасновник/ Менеджер

Крафтова пекарня «Dibrova», 2017 – дотепер.

– організація бізнесу «з нуля»;

– ведення та контроль операційної діяльності;

– налагодження та ведення обліку підприємства;

– робота з контрагентами, налагодження внутрішньої діяльності та збуту продукції;

– розроблення стратегії розвитку підприємства.

📌 Освіта

1. Диплом магістра, освітня програма «Менеджмент маркетингової діяльності», спеціальність «Менеджмент», галузь знань «Управління та адміністрування», бізнес-школа УКУ, 9.07.2022р.

2. Диплом магістра, спеціальність «Філологія», Львівський національний університет імені Івана Франка, 31.12.2018 р.

Сертифікат: Школа гастробізнесу від «Фудпросвіти», організована мережею супермаркетів «Сільпо», 30.10.-04.12.2021р.