Управління та брендинг у креативних індустріях

Лектор: Софія Чаклош 

Управління та брендинг у креативних індустріях – комплексна програма для тих, хто прагне досягти ефективного виведення продукту на ринок та забезпечення максимальної впізнаваності власного бренду в умовах глобальної конкуренції через розуміння принципів і практик бренд-менеджменту, їх застосування у креативних сферах, індустрії моди та розкішних товарів.

Дата старту програми 08/11/2022

Формат – 8 модулів по двічі на тиждень у вівторок та четвер (19.00-21.00)

Форма навчання – онлайн

Вартість курсу – 1900 грн.

АУДИТОРІЯ ПРОГРАМИ

Курс призначений для розвитку інтелектуальних здібностей учасників через розуміння принципів і практик бренд-менеджменту та їх застосування у креативних сферах, індустрії моди та товарів розкоші.

📌 Після проходження курсу Ви навчитеся:

  • керувати своїми брендами та продуктами, щоб конкурувати у різних ринкових середовищах;
  • бізнес-менеджменту, виробництва та омніканальності бренду;
  • створювати власні підходи до розробки креативних рішень для покращення ефективності бренду;
  • формувати основні бізнес-стратегії, ціновий діапазон та ЦА вашого бренду на ринку;
  • основи розробки нового продукту, здійснення планування та просування продажів;
  • визначати власні необхідні інструменти для розуміння всіх етапів комунікаційного процесу та його впровадження в компанії.

СТРУКТУРА ПРОГРАМИ

Модуль 1. Індустрія моди, розкішних товарів та послуг: ринок, частка, вплив та наслідки. Портфоліо та особливості побудови бренду.
15/11/2022р. вівторок 19.00-21.00
Модуль 2. Ідентичність бренду: основні елементи та підходи. Моделі Кепферера та Ейкера.
17/11/2022р. четвер 19.00-21.00
Модуль 3. Індивідуальність, імідж та позиціонування бренду (PoP, PoD)
22/11/2022р. вівторок 19.00-21.00
Модуль 4. Цінність та власний капітал бренду. Піраміда Резонансу, модель цінності бренду за Кепферером та Ейкером.
24/11/2022р. четвер 19.00-21.00
Модуль 5. Життєвий цикл бренду: народження та смерть. Основи запуску бренду та теорія 4P.
29/11/2022р. вівторок 19.00-21.00
Модуль 6. Стратегічні підходи при рості та занепаді бренду, ребрендинг.
01/12/2022р. четвер 19.00-21.00
Модуль 7. Емоційний брендинг, значення поколінь у комунікації. Основні канали комунікації: бюджет, таргет, ЦА.
06/12/2022р. вівторок 19.00-21.00
Модуль 8. Основні стратегії комунікації: Storytelling, recycling, колаборації, культурна адаптація та інше. Екологічність, переробка та стійке виробництво як новий підхід у бренд комунікації.
08/12/2022р. четвер 19.00-21.00

📌 Формат курсу передбачає:

  • онлайн-лекції (із постійним доступом до відеозаписів);
  • практичні кейси; 
  • Q-A-сесії та чат-підтримку;
  • сертифікат про проходження курсу.
  • ПРО ЛЕКТОРА 🎓

    📌 Співвласник/Керівник – Експортно-Імпортна компанія ТОВ ВТІ «Ексім»:

    – налагодження логістичних процесів доставки товару спецтранспортом і вантажівками;

    – забезпечення дистрибуції вітчизняних та імпортних товарів;

    – забезпечення належного виконання усіх організаційних процесів у експортно-імпортних операціях;

    – розвиток вітчизняних та міжнародних брендів, реалізація індивідуальних бізнес-стратегій;

    – реалізація збуту через налагодження співпраці із відомими вітчизняними та міжнародними мережами.

    📌 Співзасновник/Директор – Крафтова пекарня «Dibrova» (09/2017 – дотепер):

    – розвиток власної ТМ на ринку, реалізація маркетингової стратегії та ефективного бренд-менеджменту;

    – запуск виробництва та реалізація хлібобулочних виробів, печива ручного та машинкового виробництва для вітчизняного ринку;

    – вдосконалення виробничих процесів з метою збільшення обсягів виробництва та клієнтської бази для збуту наявних товарних позицій в асортименті;

    – розробка стратегії виведення товарних позицій на ринок України.

    📌 Франчайзинговий партнер/Керівник – NYX PROFESSIONAL MAKEUP, 04.2016 – 06.2021, Львів – Рівне:

    – організація та планування основних частин роботи. Створення та реалізація основних стратегій бізнесу;

    – повна відповідальність за маркетинг та продажі, HR та фінанси;

    – співпраця з командою щодо планування, розробки та реалізації нових проєктів;

    – проведення маркетингових досліджень, вивчення поточних тенденцій та реалізація маркетингових активностей.

    📌 Маркетинг-менеджер – Lviv Montessori School, 01.2019 – 12.2020 рр.:

    – організація маркетингу з моменту запуску: реєстрація логотипу, розроблення бренду, створення рекламного матеріалу (буклетів з асортиментом продукції тощо);

    – створення офлайн‐ та онлайн-реклами (Digital Marketing) за допомогою різних маркетингових інструментів;

    – підтримування зв’язку з поточними та новими клієнтами для аналізу та оцінки їхніх потреб.

    📌 Навчалась у провідних універсиетах Європи: Master of Arts – Fashion and Luxury Brand Management,

    Manchester Metropolitan University/Istituto Marangoni,

    02/2020 – 07.2020 – Франція, Париж,

    07.2020 – 04.2021 – Велика Британія, Лондон.

    Львівський національний університет імені Івана Франка, фінанси, банківська справа та страхування

    (2013-2018 рр.) – Львів, Україна.

    📌 Неформальна освіта/СЕРТИФІКАТИ:

    – Maltalingua: Certificate of studies – English C1 (11/2019 – 12/2019);

    – UKVI: IELTS Academic (12.2019);

    – Інститут риторики Джона Ф. Кеннеді: Курс «Майстер публічних виступів» (03/2021-04/2021);

    – І. Т. Столиця: Курс з Фінансового Менеджменту (03/2021-04/2021);

    – International Career Institute: International Trade (The Export / Import program), (08.2021-11.2021).